مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28سياسي

تأکید مقامات ازبکستان و مالزی بر مبارزه با فساد


رؤسای آژانس مقابله با فساد ازبکستان و کمیسیون مبارزه با فساد مالزی در نشستی ویدئویی گسترش بیش از پیش همکاری ها در زمینه مبارزه با فساد را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، روسای آژانس مقابله با فساد ازبکستان و کمیسیون مبارزه با فساد مالزی در نشست ویدئویی که توسط سفارت ازبکستان در کوالالامپور برگزار شد، گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در زمینه مبارزه با فساد را بررسی کردند.

در این نشست ویدئویی از طرف ازبک روشن عثمان اف سفیر ازبکستان در مالزی و اکمل برهان اف رییس آژانس مقابله با فساد این کشور و از طرف مالزی اعظم بن باکی رییس کمیسیون مبارزه با فساد مالزی و ادریس بن زهرالدین رییس آکادمی مبارزه با فساد شرکت کردند.

در این نشست در مورد برقراری همکاری های متقابل بین ازبکستان و مالزی در زمینه ریشه کنی تمام اشکال فساد، و سوءاستفاده از مقام تبادل نظر شد.

در این دیدار طرف ازبک گزارشی در مورد اصلاحات در دست انجام در تاشکند برای پیشگیری و مقابله با فساد، ریشه کنی عوامل فساد در تمام ساختارهای دولتی و اجتماعی و همچنین مفاد اصلی قانون این کشور برای مقابله با فساد از سال 2017 میلادی و سازمان ضد فساد تازه ایجاد شده در اختیار طرف مالزیایی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مقامات ازبکستان و مالزی بر مبارزه با فساد

تأکید مقامات ازبکستان و مالزی بر مبارزه با فساد