مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28اقتصادي

آذربایجان شرقی کمترین تعدیل نیرو در اثر کرونا/ پرداخت تمام معوقات بیکاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه استان کمترین آمار تعدیل نیرو در اثر کرونا را دارد، گفت: البته حمایت های دولتی و تعصب خاص کارآفرینان برای حفظ نیروها منجر شده است تا کمترین میزان تعدیل نیرو را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ بیکاری آذربایجان شرقی نسبت به سطح کشور در پایین ترین سطح قرار دارد و در حدود 10 درصد می باشد.

  وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی کمترین آمار تعدیل نیرو در اثر کرونا را دارد، تصریح کرد: البته حمایت های دولتی و تعصب خاص کارآفرینان برای حفظ نیروها منجر شده است تا کمترین میزان تعدیل نیرو را داشته باشیم.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: متاسفانه برخی از مردم، مشاغل خود را به خاطر حساسیت زمانی از دست دادند که به همین منظور سامانه جامع روابط کار طراحی شد تا هم دولت الکترونیکی انجام گیرد و همچنین کاهش تردد ایجاد شود که به همین منظور کمی با تعلل در پرداختی ها مواجه شدیم.

  وی ادامه داد: از هفته پیش به افراد ثبت نام کننده در سامانه جامع روابط کار پیامک ارسال شده است و تمام معوقات آنها از زمان بیکاری تا تاریخ آن روز پرداخت خواهد شد و جای هیچ نگرانی در پرداختی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی کمترین تعدیل نیرو در اثر کرونا/ پرداخت تمام معوقات بیکاری

آذربایجان شرقی کمترین تعدیل نیرو در اثر کرونا/ پرداخت تمام معوقات بیکاری