مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-28سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هفتم آبان ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هفتم آبان ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با تشکر از تفقد رهبر انقلاب نسبت به دولت تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند متهم کردن یکدیگر و سخنان ناروا گفتن ربطی به نقد ندارد و به گفته پیامبر (ص)اگر کسی مومنی را مورد اهانت قرار دهد با خدا اعلام جنگ کرده و در واقع اهانت کردن جنگ با خداست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رهبر انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه بر وحدت و انسجام اجتماعی تاکید کردند.

ما در شرایط عادی نیستیم و حتی اگر در شرایط عادی بودیم و تحریم و کرونا هم نبود و مردم هیچ مشکلی نداشتند باز هم برای توسعه و پیشرفت جامعه به برادری نیاز داشتند.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی، با خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟