مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-28پزشكي

90 درصد هزینه درمان کرونا بیمه است


مدیرکل بیمه سلامت فارس اعلام کرد که هزینه های درمان بیماران کرونا که تحت پوشش این نوع از بیمه قرار دارند، تا میزان 90 درصد پرداخت می شود.

- فرهاد لطفی چهارشنبه 7 آبان در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت هزینه درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی برای افرادیکه تحت پوشش بیمه سلامت هستند، انجام و بالغ بر 90 درصد هزینه ها از طرف بیمه سلامت پرداخت می شود.

او با بیان اینکه تامین دارو در حیطه وظایت سازمان بیمه گر قرار ندارد، بلکه پرداخت درصدی از دارو برعهده بیمه است، گفت: داروهای بیماران مبتلا به بیماری های خاص شامل تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی، ام اس و پیوند عضو، در شمار تعهدات این سازمان است.

لطفی شمار بیماران خاص تحت پوشش این بیمه در استان فارس را 7432 نفر اعلام و اضافه کرد: بیشترین تعداد بیماران خاص تحت پوشش مربوط به مبتلایان به ام اس است که 2725 نفر یعنی حدود 30 درصد کل بیماران را شامل می شود و 1573 بیمار مبتلا به تالاسمی هم داریم.

او بیمه درمان این افراد را رایگان اعلام و اضافه کرد: این بیمه با کُل بیمارستان های خصوصی و خیریه هم قرار داد دارد و بدهی خود را تا خرداد امسال تسویه کرده است و بدهی مربوط به تیرماه نیز به زودی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هزینه درمان کرونا بیمه است

90 درصد هزینه درمان کرونا بیمه است