مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-28اقتصادي

کار خیر با یک اسکناس/ کرونا اقشار ضعیف را هم به صحنه نیکوکاری آورد


با شیوع کرونا و بروز مشکلات اقتصادی برای خانواده ها، نه تنها افراد غنی و توانمند، بلکه حتی قشر متوسط جامعه نیز برای کمک به افراد نیازمند پای کار آمده و هر خانواده به نوعی یک مؤسسه خیریه شد.

- خبرگزاری فارس- گروه فرهنگ عمومی:در دوره ای که همه فکر می کردند کارهای خیر فقط مخصوص افراد ثروتمند است و برای کمک به دیگران باید میلیاردی و میلیونی هزینه کرد، حتی یک هزار تومانی که شاید در نگاه اول دردی را دوا نکند، کارساز شد.

با شیوع کرونا و بروز مشکلات اقتصادی برای خانواده ها، نه تنها افراد غنی و توانمند، بلکه حتی قشر متوسط جامعه نیز برای کمک به افراد نیازمند پای کار آمده و هر کسی بر اساس بضاعتی که داشت، دست به کار خیر زد.

یکی برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی آستین بالا زد و دیگری برای تهیه بسته های معیشتی و حتی غذای گرم پای کار آمد.

ذره ذره مبالغ کم برای کمک به نیازمندان در خانواده ها جمع آوری شد و حتی خانواده ها تصمیم گرفتند بخشی از هزینه های زندگی را به افراد بی بضاعت داده و مبالغی را ماهانه، هفتگی و حتی روزانه به این امر اختصاص دهند، تا جایی که در کمتر از 100 روز از شیوع کرونا شاهد همدلی باشکوهی بودیم که با فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مواسات و همدلی در این ایام، این همیاری به اوج خود رسید و در هر گوشه و کناری مردم برای کمک به یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار خیر با یک اسکناس/ کرونا اقشار ضعیف را هم به صحنه نیکوکاری آورد

کار خیر با یک اسکناس/ کرونا اقشار ضعیف را هم به صحنه نیکوکاری آورد