مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-28سياسي

اعتماد عمومی و مردمی یک اصل مهم در ماموریت های مرزبانی است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اعتماد عمومی و مردمی را یک اصل مهم در ماموریت های مرزبانی دانست.

- ایسنا/کردستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اعتماد عمومی و مردمی را یک اصل مهم در ماموریت های مرزبانی دانست.

در این دیدار، عبید رستمی ضمن تبریک هفته ناجا و تقدیر از تلاش شبانه روزی مرزبانان در برقراری امنیت مطلوب در مرزهای استان، اظهار کرد: هدف مرزبانی دفاع از حقوق قانونی مرزنشینان و افزایش بیشتر سطح امنیت در مرزها و اجرای صحیح وظایف است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پوشیدن لباس خدمت در مرزبانی توفیق بزرگی است، افزود: نیروی انتظامی از مهم ترین دستگاه های تاثیرگذار بر فرهنگ، رفتار، کردار و اعتماد مردم است و اعتماد عمومی، بزرگ ترین سرمایه اجتماعی این نیروی امنیت ساز است.

وی با تاکید بر ارتباط هدفمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مرزبانی، تصریح کرد: این اداره آمادگی دارد در حوزه استفاده از ظرفیت ناشران، هنرمندان و دیگر ظرفیت های فرهنگی به تحقق ماموریت های مرزبانی کمک کند.

در ادامه این دیدار سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی کردستان با تاکید بر گسترش و تقویت ارتباط مطلوب مرزبانی با اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی و مردمی یک اصل مهم در ماموریت های مرزبانی است

اعتماد عمومی و مردمی یک اصل مهم در ماموریت های مرزبانی است