مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

تولید و تکثیر انواع گل های فصلی باهدف خودکفایی و کاهش هزینه ها


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساری گفت: تولید و تکثیر انواع گل های فصلی در گلخانه شهرداری باهدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه ها انجام می شود.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساری گفت: تولید و تکثیر انواع گل های فصلی در گلخانه شهرداری باهدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه ها انجام می شود.

عین الله احمدی بابیان اینکه فضای سبز یکی از مهم ترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیرگذار است، گفت: شهروندان نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.

وی هرس گیاهان پرچینی به طول 6 هزار و 300 متر، سم پاشی به مقدار 402 لیتر، حذف پا جوش درختان و درختچه ها 12 هزار 332 اصله، هرس فرم دهی درختان 850 اصله و دو هزار مترمربع وجین چمن را از اقدامات این سازمان در بازه زمانی یک ماهه برشمرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساری گفت: کاشت 650 اصله درختچه های زینتی، کاشت چهار هزار و 134 بوته گل دائمی، کاشت 55 هزار و 400 بوته گل های فصلی و کاشت هزار و 545 بوته گیاهان پوششی و رونده دیگر عملیات اجرایی این سازمان در این مدت بوده است.

وی با اعلام اینکه 124 اصله درخت برای توسعه فضای سبز در سطح شهر کاشته شد از آماده سازی 17 هزار مترمربع بستر برای کاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و تکثیر انواع گل های فصلی باهدف خودکفایی و کاهش هزینه ها

تولید و تکثیر انواع گل های فصلی باهدف خودکفایی و کاهش هزینه ها