مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

ادعای دروغ آزادی بیان در غرب/ اساتید به دلیل سوال از هلوکاست محکوم می شوند


رییس نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاهها در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد و گفت: اساتید دانشگاهی بابت سوال درباره «هولوکاست» به شدت محکوم می شوند.

- رییس نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاهها در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد و گفت: اساتید دانشگاهی بابت سوال درباره هولوکاست به شدت محکوم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد: یریدون لیطْفئوا نور اللّه بأفْواههمْ واللّه متمّ نوره ولوْ کره الْکافرون اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) آن هم در روزهای منتهی به سالروز ولادت ایشان، قلب مسلمانان را به درد آورده است.

جهان اسلام و ملت های مسلمان هیچگاه از گزند دولت های غربی و آمریکایی در امان نبوده اند؛ گاه با ایجاد، حمایت و هدایت گروه های تکفیری که جان هزاران مسلمان را گرفتند و میلیون ها نفر را آواره کردند، گاه با حمله نظامی و اکنون با توهین به مقدسات آن هم با پوشش زرورقی به نام آزادی بیان .

ادعای دروغین آزادی بیان در حالی از سوی سیاستمداران غربی مطرح می شود که اساتید دانشگاهی بابت سوال درباره هولوکاست به شدت محکوم می شوند و سرنوشتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای دروغ آزادی بیان در غرب/ اساتید به دلیل سوال از هلوکاست محکوم می شوند

ادعای دروغ آزادی بیان در غرب/ اساتید به دلیل سوال از هلوکاست محکوم می شوند