مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-28سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت های زنجان برای برگزاری مسابقات ملی مهارت


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: باید از ظرفیت های موجود در استان زنجان برای برگزاری مسابقه ملی مهارت استفاده کنیم.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: باید از ظرفیت های موجود در استان زنجان برای برگزاری مسابقه ملی مهارت استفاده کنیم.

علی اوسط هاشمی صبح امروز (7 آبان ماه) در جلسه شورای مهارت استان زنجان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود در استان برای برگزاری مسابقات ملی مهارت، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت شرکت شهرک های صنعتی، زمینه راه اندازی شهرک مهارت در استان زنجان فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته برای سند توسعه مهارت استان زنجان، افزود: سند توسعه این استان نیازمند چکش کاری و بازنگری جدی است؛ گفتنی است زنجان می تواند پایلوت سنجش مهارت و دپارتمان ملی خودروهای سنگین باشد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت های مهارتی استان زنجان، تصریح کرد: امروز نیازمند حمایت بخش خصوصی در زمینه مهارت هستیم که یکی از رسالت های آموزش و پرورش پیگیری آموزش های مهارتی برای آینده بوده ولی آموزش های فنی و حرفه ای مغفول مانده و به آن توجه نشده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: جهان امروز با وضعیت اضطراری در خصوص مهارت مواجه شده است؛ به طوری که آثار آن مشاهده شده و شکاف مهارتی اگر با انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های زنجان برای برگزاری مسابقات ملی مهارت

لزوم استفاده از ظرفیت های زنجان برای برگزاری مسابقات ملی مهارت