مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-28سياسي

سرلشکر موسوی: نیروی زمینی ارتش کاملا متحول شده است


فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش نیرویی کاملا متحول شده است، اظهار کرد: موفقیت های به دست آمده ثمره روی پای خود ایستادن است و ثابت می کند در داخل کشور همه چیز داریم و با تلاش و توکل به خدای بزرگ می توانیم نیازمندی های خود را تامین کنیم.

- فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش نیرویی کاملا متحول شده است، اظهار کرد: موفقیت های به دست آمده ثمره روی پای خود ایستادن است و ثابت می کند در داخل کشور همه چیز داریم و با تلاش و توکل به خدای بزرگ می توانیم نیازمندی های خود را تامین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین رونمایی و تحویل دهی تجهیزات جدید نیروز زمین ارتش (نزاجا) در جمع خبرنگاران گفت: آنچه آنروز شاهد بودیم آماده سازی و احیای 200 دستگاه خودرو سنگین و نیم سنگین در تهران بود که در واقع از بین قطعات فرسوده و با مدیریت جهادی تبدیل به این خودرو ها شده اند که یک تحرک بسیار بالایی را در نیروی زمینی ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: امروز با توجه به مدیریت جهادی که در نیروی زمینی شکل گرفته از نیاز به جاهای دیگر بی نیاز شده ایم.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز رشد و توسعه در همه زمینه های ارتش وجود دارد که در هوانیروز، بخش قدرت آتش و آموزش نیز این رشد به خوبی قابل مشاهده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: نیروی زمینی ارتش کاملا متحول شده است

سرلشکر موسوی: نیروی زمینی ارتش کاملا متحول شده است