مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-28فرهنگي

ماجرای مهاجرت یازیگر سریال «زیر آسمان شهر» چیست؟


بازیگری که از «زیر آسمان شهر» گرفته تا «زوج یا فرد» و «دردسرهای عظیم» و حتی «سه در چهار» کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، - بازیگری که از زیر آسمان شهر گرفته تا زوج یا فرد و دردسرهای عظیم و حتی سه در چهار کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، همکاری داشته است.

اشکان اشتیاق، بازیگر سینما و تلویزیون ماجرای مهاجرتش را تنها یک شایعه می‌داند و معتقد است کسانی که این شایعه را راه اندخته‌اند اصلا تلویزیون نمی‌بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، چند روزی است دوباره خبرهای مربوط به مهاجرت داغ شده و این بار با چاشنی هلدینگ سایت‌های شرط‌بندی؛ در میان واکاوی این چالش‌ها و حاشیه‌ها و دزدی نرمِ چهره‌ها توسط باندهای شکل گرفته، نام اشکان اشتیاق بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون را مطرح کردند.

بازیگری که از «زیر آسمان شهر» گرفته تا «زوج یا فرد» و «دردسرهای عظیم» و حتی «سه در چهار» کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مهاجرت یازیگر سریال «زیر آسمان شهر» چیست؟

ماجرای مهاجرت یازیگر سریال «زیر آسمان شهر» چیست؟