مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-28سياسي

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر با برپایی یک پایگاه ثابت و حضور تیم های سیار در این شهرستان خبر داد.

- حمید عرفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر از اجرای طرح آمران سلامت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  در پی اپیدمی نسبت به اجرای این طرح اقدام شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر ملایر با تمام توان و بهره گیری از خدمات ارزشمند جوانان داوطلب در کنار سایر دستگاه ها از روز دوشنبه 5 آبان ماه با اجرای طرح آمران سلامت، تمام تلاش خود را به منظور صیانت و حفظ سلامتی مردم شهرستان ملایر به کار بسته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح با برپایی یک پایگاه ثابت(چادر) و حضور تیم های سیار در شهرستان در حال اجراست تصریح کرد: تذکر لسانی به افرادی که رعایت نکات ایمنی را نداشته باشند و توصیه به حفظ فاصله اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از شرکت در مراسم، مهمانی ها و اماکن شلوغ از فعالیت های اعضای اجراکننده این طرح است.

وی با بیان اینکه از همه اعضا خواسته شد با جدیت به نحو شایسته در این طرح شرکت کنند خاطرنشان کرد: در این طرح اعضا با مراجعه به فروشگاه ها، نانوایی ها، بانک ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر