مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-28فناوري

کولبری آب برای فرار از آرسنیک...


با یک جست وجوی ساده در اینترنت اطلاعات خوبی درباره روستای علی آباد دمق به دست می آورید، اطلاعاتی که باید درست و غلط بودن آن را از پیرزنی پرسید که کیلومترها جاده ای خاکی را طی می کند تا با دبه، - ایسنا/همدان با یک جست وجوی ساده در اینترنت اطلاعات خوبی درباره روستای علی آباد دمق به دست می آورید، اطلاعاتی که باید درست و غلط بودن آن را از پیرزنی پرسید که کیلومترها جاده ای خاکی را طی می کند تا با دبه، آبی برای خوردن از قنات بیاورد.

بله تعجب نکنید! اینجا روستایی است با 67 شهید و بیش از 100 آزاده و جانباز، روستایی که ویکی پدیا و دیکشنری آنلاین آبادیس به شما می گوید علی آباد دمق، روستایی از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر در استان همدان ایران که در حال تبدیل شدن به شهر است.

مگر می شود روستایی در حال تبدیل شدن به شهر باشد و مردمش پنج سال از آب آشامیدنی محروم باشند.

وارد روستا که می شوی، پسر 8 ساله ای را می بینی که به زحمت دبه پر از آب و گاه بیشتر از وزن خود را حمل می کند به امید اینکه آب آلوده به آرسنیک که سال هاست مهمان خانه شان شده، ارمغانی از بیماری برایشان نباشد اما این کودک نمی داند آبی که کیلومترها برای آوردن آن خاک خورده، معلوم نیست سالم است یا نه؟ معلوم نیست آب شرب است یا نه؟ علی آباد دمق دهی است از دهستان ترک شهرستان ملایر که در فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولبری آب برای فرار از آرسنیک...

کولبری آب برای فرار از آرسنیک...