مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28پزشكي

پلمب 35 واحد صنفی در خرم دره/ اختصاص 75 درصد تخت های بیمارستانی برای کرونایی ها


فرماندار شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه در هفته های اخیر 35 واحد صنفی پلمب شده است، گفت: این اقدام در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی انجام شد.

- حجت محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان خرم دره در لیست شهرستان هایی با وضعیت قرمز، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یافته است.

 فرماندار شهرستان خرم دره با بیان اینکه نظارت از سمت معاونت بهداشت علوم پزشکی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی انجام می شود، افزود: مردم نیز رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود دارند و وضعیت خوب ارزیابی می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت های روزانه از سمت دستگاه های مربوطه انجام می شود، عنوان کرد: اجازه فعالیت به اصنافی که حاضر به تبعیت از پروتکل های بهداشتی نیستند را نمی دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه در هفته های اخیر 35 واحد صنفی به دلیل عدم توجه به پروتکل های بهداشتی پلمب شده است، بیان کرد: این اقدام در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی انجام شد.

فرماندار شهرستان خرم دره با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان است، بیان کرد: خدمات دهی به شهروندان و روستاییان اطراف در بیمارستان بوعلی نیز دیگر مشکل موجود در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 35 واحد صنفی در خرم دره/ اختصاص 75 درصد تخت های بیمارستانی برای کرونایی ها

پلمب 35 واحد صنفی در خرم دره/ اختصاص 75 درصد تخت های بیمارستانی برای کرونایی ها