مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-28اقتصادي

آبرسانی به عشایر منطقه باباکلان گچساران نیازمند همت مسوولان دارد


رییس اداره امور عشایر شهرستان های گچساران و باشت گفت: آبرسانی به منطقه عشایری باباکلان به دلیل دوری مسافت محل تامین آب تا محل سیاه چادرها با مشکل جدی مواجه شده و این امر نیازمند همت مسئولان دارد.

- صادق فاتحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هر ساله از تاریخ 15 شهریورماه زمان کوچ عشایر به مناطق قشلاقی بوده اما امسال  به دلیل مساعد نبودن وضعیت جوی پاییز و پیشگیری از انتشار ویروس قادر به تامین آب مورد نیاز عشایر آن منطقه و دام آنها نیست.

وی خواستار همت مسوولان برای تامین آب  منطقه عشایری باباکلان شد و افزود: آبرسانی به منطقه عشایری باباکلان به دلیل دوری مسافت محل تامین آب تا محل سیاه چادرها با مشکل جدی مواجه شده و این امر نیازمند همت مسئولان است.

فاتحی  با اشاره به اینکه محل تامین آب منطقه عشایری باباکلان در منطقه امامزاده جعفر است که55کیلومتر با منطقه عشایر نشین باباکلان فاصله دارد، خاطرنشان کرد: پنج دستگاه تجهیزات آبرسانی در اختیار امور عشایر این شهرستان قرار دارد  که یک دستگاه به منطقه باباکلان اختصاص یافته است.

 این مسوول  عنوان کرد: بر اساس سرشماری عشایر کوچ کننده در سال 1387 تعداد عشایر این شهرستان  یک هزار و 569 خانوار عشایری با جمعیتی معادل 9 هزار نفر که در مناطق دریلا، آبگندی و کلاغ نشین و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به عشایر منطقه باباکلان گچساران نیازمند همت مسوولان دارد

آبرسانی به عشایر منطقه باباکلان گچساران نیازمند همت مسوولان دارد