مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-28پزشكي

ارائه خدمات توانبخشی به افراد تحت پوشش بهزیستی و دارای بیمه سلامت


رییس سازمان بهزیستی کشور از امضا تفاهم نامه با بیمه سلامت جهت ارائه 8 خدمت ستاره داری که قبلا تحت پوشش بیمه سلامت نبود، برای یک میلیون و 16 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران در فضای مجازی با اشاره به امضاء تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت که امروز صورت گرفت، گفت: این تفاهم نامه برای اجرای ماده 6 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت است.

وی ادامه داد: در ماده 6 داریم که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مکلف است که پوشش بیمه سلامت افراد تحت پوشش سازمان را به گونه ای تامین کند که علاوه بر خدمات درمانی مورد نیاز این افراد، خدمات توانبخشی جسمی و روانی افراد دارای معلولیت را نیز پوشش دهد.

رییس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: برای اجرای ماده 6 قانون افراد دارای معلولیت مبلغ 300 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و با مصوبه مجلس در ردیف 24 تبصره 14 قانون بودجه گنجانده شده که این تفاهم نامه جهت اجرای این ماده قانونی امروز امضا شد.

مطابق این تفاهم نامه یک میلیون و 16 نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی که دارای دفترچه معتبر از بیمه سلامت هستند می توانند از 8 خدمت ستاره داری که قبلاً تحت پوشش بیمه سلامت نبود برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توانبخشی به افراد تحت پوشش بهزیستی و دارای بیمه سلامت

ارائه خدمات توانبخشی به افراد تحت پوشش بهزیستی و دارای بیمه سلامت