مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-28فرهنگي

کسب رتبه نخست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در کشور


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای دومین بار، رتبه اول جشنواره ی شهید رجایی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست آورد.

- ایسنا/قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای دومین بار، رتبه اول جشنواره ی شهید رجایی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست آورد.

سیدموسی حسینی کاشانی ضمن اعلام این خبر گفت: اداره کل طی برگزاری جشنواره شهید رجایی که هرساله به منظور شناسایی دستگاه های برتر در خدمت رسانی به مردم توسط سازمان امور استخدامی کشوری برگزاری می گردد در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برای دومین بار، حائز رتبه نخست گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این جشنواره در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار می گردد افزود: این اداره کل با سرلوحه قراردادن نقشه راه اصلاح نظام اداری هر ساله همت خود را جهت تسهیل در ارائه خدمت به همشهریان و اصحاب فرهنگ و هنر قرار داده است که بی شک اخذ دو رتبه اول طی سه سال خود نشان از همکاری و همدلی مجموعه فرهنگی و خادمان این عرصه و همچنین همت همه همکاران اداره کل، می باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خدمت در استانی که ام القرای جهان تشیع می باشد منشأ خدمات رسانی در سایر عرصه هاست و ابراز امیدواری کرد که ترویج فرهنگ، ایثار و جهاد در امر خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در کشور

کسب رتبه نخست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در کشور