مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-28سياسي

هیأت های مذهبی: در آتش خشم و نفرت مسلمانان و موحدان عالم خواهید سوخت


شورای هیأت های مذهبی کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اظهارات بی شرمانه رییس جمهور بی خرد فرانسه نسبت به خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص) خواستار توبه و عذرخواهی فوری ماکرون از مسلمانان جهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای هیأت های مذهبی کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اظهارات بی شرمانه رییس جمهور بی خرد فرانسه نسبت به خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص) خواستار توبه و عذرخواهی فوری ماکرون از مسلمانان جهان شد.

در این بیانیه آورده است: از زمان بعثت رسول مهربانی و رحمت حضرت محمد (ص) مشرکان و کافران که تاب شنیدن پیام های انسان ساز و عزت آفرین آخرین فرستاده پروردگار یکتا را نداشتند با انواع اهانت ها و سنگ اندازی ها سعی در انحراف افکار جهانیان از پیام های الهام بخش و متعالی خاتم پیامبران را داشته اند؛ غافل از آن که این نور هدایت که از جانب خداوند بر بشریت تابیدن گرفته هیچ گاه به خاموشی نخواهد گرایید.

اخیراً نیز پس از اهانت دوباره نشریه موهن شارلی ابدو نسبت به ساحت مقدس پیامبر خاتم، شاهد حمایت نابخردانه رییس جمهور خام و ناشی فرانسه از نشریه معلوم الحال و شکل گیری موجی از اسلام ستیزی و اسلام هراسی بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی: در آتش خشم و نفرت مسلمانان و موحدان عالم خواهید سوخت

هیأت های مذهبی: در آتش خشم و نفرت مسلمانان و موحدان عالم خواهید سوخت