مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-28سياسي

تصویب لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل موافقت کرده و آن را به تصویب رساندند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل موافقت کرده و آن را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیسیون عمران در خصوص لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

متن کامل این لایحه موافقتنامه به شرح زیر است: ماده واحده: موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل مشتمل بر یک مقدمه و (12) ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

بر اساس تبصره ماده واحده: در اجرای این موافقتنامه و اصلاحات بعدی آن رعایت اصول هفتاد و هفتم (77) و یکصدو سی و نهم (139) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

­دولت های جمهوری آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران، جمهوری قزاقستان، فدراسیون روسیه و ترکمنستان که از این پس طرفهای متعاهد خوانده می شوند، با تمایل به توسعه همه جانبه روابط دوستانه، حسن همجواری بین کشورهای ساحلی خزر و مردمان آنها، با تأکید بر اهمیت همکاری میان دولتهای ساحلی خزر در حوزه حمل و نقل برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل

تصویب لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل