مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-28سياسي

مجلس از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی تحقیق و تفحص می کند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی موافقت کردند.

سیدمهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره این تحقیق و تفحص، گفت: جمعی از نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پرابهام و شبهه برانگیز هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی توسط وزارت نفت و سازمان خصوصی سازی بودند که کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با آن موافقت کرد.

جلال محمودزاده نیز به عنوان یکی از متقاضیان این تحقیق و تفحص، گفت: اواخر مجلس دهم جمعی از نمایندگان به دنبال تحقیق و تفحص از این واگذاری پرابهام بودند اما برخی از دولتمردان از نماینده متقاضی تحقیق و تفحص شکایت کردند.

وی درباره علت تقاضا برای این تحقیق و تفحص،افزود: در واگذاری پتروشیمی باختر تشریفات واگذاری لحاظ نشده است و این پتروشیمی میلیاردها تومان بدهکار است و به شکلی عجیب واگذار شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال 88 و یک سال پس از انتصاب فردی در این پتروشیمی، این واگذاری انجام شد و از سوی دیگر 40 درصد از سهام هلدینگ پتروشیمی باختر به مزایده گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی تحقیق و تفحص می کند

مجلس از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی تحقیق و تفحص می کند