مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-28سياسي

95درصد احکام پرونده های قضایی نیروهای مسلح استان سمنان تایید شد


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان گفت: 95 درصد آرای دادگاه های بدوی نیروهای مسلح و تجدید نظر استانی، توانسته است مهر تایید را دریافت کند و تنها پنج درصد نقض شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم یونسی صبح چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته تمام پرونده های ارسالی دیوان عالی کشور تأیید شده است، ابراز کرد: 95 درصد آرای دادگاه های بدوی نیروهای مسلح و تجدید نظر استانی، توانسته است مهر تأیید را دریافت کند و تنها پنج درصد نقض شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح آموزش نیروها است، بیان داشت: سعی شده در این راستا مسائل قضایی و حقوقی در کارگاه های آموزشی تدریس شود همچنین سعی کرده ایم تا آرا قضایی را به نقد و بررسی بگذاریم تا پیشگیری که قانون برای ما صورت داده را انجام دهیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با اشاره به اینکه امنیت یکی از با ارزش ترین مسائل در جوامع است و تأمین آن به دستگاه های متفاوتی واگذار شده اما مهمترین رکن در این زمینه نیروهای مسلح محسوب می شوند، بیان کرد: نیروهای مسلح زمانی می توانند امنیت را اجرا کنند که خودشان در صحت و سلامت باشند و لذا یک دستگاهی باید امورات آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95درصد احکام پرونده های قضایی نیروهای مسلح استان سمنان تایید شد

95درصد احکام پرونده های قضایی نیروهای مسلح استان سمنان تایید شد