مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28اقتصادي

چگونه یک کارتن خواب می تواند کارت بازرگانی بگیرد؟


با بیان اینکه چگونه می توان باور کرد کارتن خواب ها موفق به دریافت کارت بازرگانی شوند، گفت: پاسخ مشخص است، امکان دارند برخی با کمک گروه های رانت جو مراحل را طی کنند و کارت بازرگانی دریافت کنند.

- پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اگر دولت در مورد بهای ارز دخالت نکند و اجازه دهد که صادرکننده و واردکننده با هم طرف باشند و قیمت ارز بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود، شرایط صادرات کشور بهتر می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، افزود: امروز که دولت خود در برگرداندن ارزهایش با مشکل روبه رو است چگونه می تواند انتظار داشته باشد که بخش خصوصی ارز حاصل از صادرات خود را به آسانی برگرداند.

امروز که وضعیت اقتصاد کشور پیچیده تر شده است، باید سعی شود صادرات با شرایط آسان تری صورت بگیرد تا نیاز کشور به مواد اولیه و کالاهای اساسی وارداتی نیز راحت تر تأمین شود.

وی با بیان این مطلب که در 5 ماه ابتدای سال جاری صادرات استان البرز رشد مثبتی را تجربه کرده است، وضعیت صادرات کل کشور را نامناسب ارزیابی کرد و گفت: در همین وضعیت که می توانستیم با توجه به نرخ ارز، صادرات غیرنفتی را افزایش دهیم، به دلیل برخی نگاه ها و مسائل داخلی نتوانستیم از فرصت ایجاد شده، بهره کافی را ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک کارتن خواب می تواند کارت بازرگانی بگیرد؟

چگونه یک کارتن خواب می تواند کارت بازرگانی بگیرد؟