مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28پزشكي

5 تا 50 کرونایی ارمغان هر مراسم عروسی/ گنبدکاووس در آستانه شرایط قرمز کرونایی


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به امکان ابتلای پنج تا 50 نفر به کرونا در هر مراسم عروسی دارای تجمع، گفت: انتظار داریم مردم در شرایط سخت اخیر سلامت عمومی جامعه را اولویت خود قرار دهند.

- فرهاد بدیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان های این شهرستان، اظهار کرد: از چند روز گذشته روند مراجعه بیماران کرونایی و بستری آنها در بیمارستان های ما به ویژه در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و تامین اجتماعی افزایشی شده است.

وی با صعودی دانستن روند شیوع کرونا در شهرستان گنبدکاووس، افزود: در حال حاضر وضعیت در شهرستان گنبدکاووس نارنجی است و در صورتی که با تدابیر ویژه و نگاهی جدی به سمت کنترل شرایط نرویم قطعا به زودی وارد مرحله قرمز خواهیم شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تغییرات در اصناف و بازار در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی تغییرات مثبت جزیی داشته است، خاطرنشان کرد: اما همچنان تا شرایط مطلوب بهداشتی و رفتارهای جدی و ضابطه مند در برابر این بیماری در بازار فاصله داریم.

بدیعی با انتقاد از افرادی که استفاده از ماسک را حتی برای سلامت خود و خانواده شان ضروری نمی دانند، گفت: متاسفانه هنوز استفاده از ماسک به عنوان یک فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تا 50 کرونایی ارمغان هر مراسم عروسی/ گنبدکاووس در آستانه شرایط قرمز کرونایی

5 تا 50 کرونایی ارمغان هر مراسم عروسی/ گنبدکاووس در آستانه شرایط قرمز کرونایی