مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-28اقتصادي

گرانفروشی در ایرانشهر منجر به پرداخت 4 میلیارد تومان جزای نقدی شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: گرانفروش مصالح ساختمانی مستند به ماده 57 از قانون نظام صنفی، به پرداخت 4 میلیارد و 170 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

- حیدر میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر افزایش غیر متعارف قیمت شن و ماسه در شهرستان ایرانشهر، نماینده اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان به همراه بازرسین سازمان صنعت معدن و تجارت جهت بررسی موضوع به واحد تولید شن و ماسه در شهرستان دلگان مراجعه می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی به عمل آمده مشاهده شد متصدی واحد اقدام به فروش شن و ماسه به قیمت بالاتر از نرخ مصوب می کنند.

میرزایی گفت: در راستای محرز بودن تخلف گرانفروشی پرونده برای متصدی واحد تشکیل و نامبرده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

وی ادامه داد: رییس شعبه دوم هیات بدوی رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به بررسی گزارش ارسالی و عدم حضور متهم در شعبه و عدم تقدیم لایحه دفاعی اتهام گرانفروشی را مسلم و مستند به ماده 57 از قانون نظام صنفی متخلف را به پرداخت 4 میلیارد و 170 میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی در ایرانشهر منجر به پرداخت 4 میلیارد تومان جزای نقدی شد

گرانفروشی در ایرانشهر منجر به پرداخت 4 میلیارد تومان جزای نقدی شد