مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-28اقتصادي

استقبال کرمانی ها از تسهیلات کرونایی چگونه بوده است؟


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: استان کرمان رتبه ششم و هفتم را در درخواست و پرداخت تسهیلات مربوط به کرونا در کشور دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: استان کرمان رتبه ششم و هفتم را در درخواست و پرداخت تسهیلات مربوط به کرونا در کشور دارد.

رضا اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا درباره میزان پرداخت تسهیلات کرونایی در استان کرمان اظهار کرد: 24 هزار و 392 پرونده در این زمینه در سامانه کارآ بخش مربوط به کرونا تشکیل شده که 35 هزار و 729 نفر را پوشش می دهد.

وی افزود: 385 میلیارد تومان میزان تسهیلات این پرونده ها بوده که تاکنون 205 میلیارد تومان تسهیلات با بازپرداخت 24 ماهه پرداخت شده و ادامه پرداخت ها توسط بانک در حال انجام است.

اسماعیلی درباره میزان استقبال اصناف از تسهیلات کرونا تصریح کرد: نزدیک به 53 هزار واحد کارگری ثبت شده در تامین اجتماعی استان کرمان وجود دارد که تاکنون 24 هزار مورد برای دریافت تسهیلات درخواست داده اند.

مدیرکل کار استان کرمان با بیان این مطلب که استان کرمان رتبه ششم و هفتم را در درخواست و پرداخت تسهیلات مربوط به کرونا در کشور دارد اظهار کرد: برخی اصناف انتظار پرداخت بلاعوض یا بدون سود از سوی دولت دارند اما باید به شرایط دولت در وضعیت کنونی توجه کرد که تحریم هستیم، ورود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کرمانی ها از تسهیلات کرونایی چگونه بوده است؟

استقبال کرمانی ها از تسهیلات کرونایی چگونه بوده است؟