مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:402020-10-28اقتصادي

هزینه آزمون های بین المللی را افزایش نداده ایم


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه افزایشی برای هزینه شرکت در آزمون های بین المللی نداشته ایم، گفت: هزینه شرکت در آزمون بین الملل همچون سالهای گذشته 220 دلار است.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه افزایشی برای هزینه شرکت در آزمون های بین المللی نداشته ایم، گفت: هزینه شرکت در آزمون بین الملل همچون سالهای گذشته 220 دلار است.

  دکتر ابراهیم خدایی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: علت اعلام هزینه آزمون های بین المللی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور این است که چون این سازمان بر آزمون ها نظارت می کند اعلام کرده ایم که 220 دلار هزینه ثبت نام در این آزمون است و این میزان براساس نرخ ارز تعیین می شود و متقاضی نیز باید ارز را تبدیل کرده و در نهایت مبلغ را پرداخت کند.

حال در این تبدیل ارز به پول داخلی اگر افزایشی بوده ما در این افزایش قیمت دخیل نیستیم.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: هزینه 220 دلاری آزمون در واقع از سوی سازمان سنجش افزایش پیدا نکرده و بر اساس نرخ جدید در بازار ارز هزینه آزمون آیلتس تغییر می کند؛ در اصل اگر افزایشی هم بوده بخاطر نوسانات ارزی است.

دکتر خدایی گفت: بخشی از هزینه های آزمون های بین المللی در داخل کشور هزینه عوامل اجرایی و غیره می شود در واقع به موسسات اعلام کردیم در هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه آزمون های بین المللی را افزایش نداده ایم

هزینه آزمون های بین المللی را افزایش نداده ایم