مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-28سياسي

حفظ امنیت و منافع استان در مرز مطالبه مردم منطقه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در راستای منافشه قره باغ و درگیری های نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان حفظ امنیت و منافع، - مطالبه اصلی و به حق مردم منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز ندایی در حاشیه سفر عراقچی، معاون وزیر امور خارجه به شمال استان اردبیل اظهار کرد: حراست از تأسیسات زیربنایی سدها از جمله سد خداآفرین، قیز قلعه سی و سد میل مغان در جریان این مناقشه از جمله مواردی است که مردم استان خواهان آن هستند.

وی با بیان اینکه این سدها آب بیش از 90 هزار هکتار از اراضی و آب شرب بیش از 350 هزار نفر از جمعیت استان را تأمین می کند افزود: با توجه به اینکه در شورای امنیت ملی مقرر شده، در تصمیم گیری در خصوص مناقشه آذربایجان و ارمنستان، نظر استان اخذ شود، حفظ امنیت و منافع، مطالبه اصلی مردم استان در این خصوص است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان به بحث ارتباطی که مردم اردبیل و آذربایجان شرقی با مردم آذربایجان دارند، اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده ای از منافقان قصد اختلاف آفرینی بین مردم استان با مردم آذربایجان دارند، در حالی که ما با کشور آذربایجان همدردی و ارمنستان را محکوم می کنیم و ما می خواهیم ارمنستان مناطق اشغالی را تحویل آذربایجان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت و منافع استان در مرز مطالبه مردم منطقه است

حفظ امنیت و منافع استان در مرز مطالبه مردم منطقه است