مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-28پزشكي

هیچ دانش آموز گیلانی به کرونا مبتلا نشده است/بستری 90بیمار بد حال


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ دانش آموزی در این استان به کرونا مبتلا نشده است، گفت: 90 از بیماران کرونایی بستری مراکز درمانی گیلان مساعد نیست.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با در استان گیلان شناسایی و در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی گیلان به 420 بیمار می رسد، افزود: از این تعداد 90 بیمار با وضعیت حاد در بخش های آی سی یو بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه عدم استفاده از ماسک و رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از مهم ترین دلایل افزایش بیماری کرونا است، تصریح کرد: حساسیت شهروندان نسبت به کرونا کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بررسی های نشان می دهند استفاده از ماسک در سطح مدارس گیلان بسیار مطلوب تر از سطح جامعه بوده است، افزود: از ابتدای بازگشایی مدارس تاکنون هیچ ابتلای به بیماری کرونا در میان دانش آموزان مشاهده نشده که این به دلیل رعایت دستور العمل ها، حساسیت والدین و استفاده از ماسک است.

حیدرزاده ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده میزان استفاده از ماسک در استان گیلان 60 درصد و رعایت فاصله اجتماعی به زیر 40 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموز گیلانی به کرونا مبتلا نشده است/بستری 90بیمار بد حال

هیچ دانش آموز گیلانی به کرونا مبتلا نشده است/بستری 90بیمار بد حال