مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 03:202020-10-27اقتصادي

صنایع مشکلات خود را با فناوران در میان گذاشتند/ برق پیشگام اعلام نیاز به فناوری


فهرست مسائل و چالش های مهم صنایع مختلف به شرکتهای دانش بنیان و استارت تاپ های داخلی اعلام شد تا برای حل این مشکلات از فناوران داخلی کمک گرفته شود.

- کرونا این رویدادها به صورت مجازی برگزار می شود.

شرکتهای فناور و دانش بنیان، استارت آپها، فناوران از یک سو و از سوی دیگر دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و برخی شرکتهای بزرگ در این مراسم حضور پیدا می کنند تا بتوانند بدون هیچ واسطه ای نیازهای خود را با فناوران در میان بگذارند.

در سال گذشته رویدادهایی در حوزه های مدیریت هوشمند پسماند، آتش نشانی، فضایی، تعمیر و نگهداری هواپیما، صنایع غذایی، فولاد، خودرو، رباتیک، مبارزه با قاچاق کالا، فرودگاهی، گاز، کاشی و سرامیک، صنعت نفت دایر شدند که منجر به انعقاد تفاهم نامه بین صاحبان صنایع و فناوران شد.

اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی این است که هر دو بخش صنعت و دانش بنیان ها حضور پیدا کرده و طی این رویایی علمی در جلسات B2B نیازها و راههای رفع آن را مطرح می کنند تا هر نیاز صنعت مبتنی بر دانش محققان کشور در شرکتهای دانش بنیان و دقیقاً مبتنی بر خواسته صنعت مورد نظر رفع شود.

از دیگر نتایج این رویداد که با هدف شبکه سازی و بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان برای رفع چالش های حوزه های مختلف برگزار می شوند، می توان به انعقاد تفاهم نامه ها، قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع مشکلات خود را با فناوران در میان گذاشتند/ برق پیشگام اعلام نیاز به فناوری

صنایع مشکلات خود را با فناوران در میان گذاشتند/ برق پیشگام اعلام نیاز به فناوری