مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 02:002020-10-27سياسي

سکونت بیش از 24 هزار خانوار مددجو در مناطق محروم خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به 60 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد، گفت: از این رقم 24 هزار و 290 خانوار در مناطق محروم استان ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به 60 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: از این رقم 24 هزار و 290 خانوار در مناطق محروم استان (ضریب6،7،8) ساکن هستند.

وی ادامه داد: شش هزار و 641 خانوار در ضریب محرومیت شش، 12هزار و597 خانوار در مناطق با ضریب هفت و 7 هزار و27 خانوار در مناطق با ضریب هشت ساکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مناطق محروم روستایی گفت: هم اکنون نیازسنجی روستاهای با ضرایب بالا انجام شده است و در گام نخست خدمات آموزش، مشاوره و راهنمایی، برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تأمین سبدهای غذایی و بهداشتی  در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هم اکنون مشاوران این نهاد در حال بررسی سلامت روان مددجویان 18 تا 50 سال در جهت بهبود فرآیند زندگی در این نقاط هستند.

الهی راد همچنین به ارائه خدمات مسکن و ایجاد اشتغال در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن، تعمیر و بهسازی مسکن، ساخت سرویس بهداشتی و احداث حمام ازجمله اقدامات حوزه عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت بیش از 24 هزار خانوار مددجو در مناطق محروم خراسان شمالی

سکونت بیش از 24 هزار خانوار مددجو در مناطق محروم خراسان شمالی