مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 00:302020-10-27سياسي

تازه ترین ادعای کریمی قدوسی علیه دولت


نماینده مجلس که در سالهای اخیر همواره منتقد دولت بوده مدعی شده که حرکت چند کشتی از ایران برای ارسال کمک های مردمی به یمن با تماس جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا متوقف شده است! - نماینده مجلس که در سالهای اخیر همواره منتقد دولت بوده مدعی شده که حرکت چند کشتی از ایران برای ارسال کمک های مردمی به یمن با تماس جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا متوقف شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: نام جواد کریمی قدوسی بیش از آنکه به عنوان نماینده ای اصولگرا سر زبان ها افتاده باشد با هزار و یک ادعای اثبات نشده اش شناخته می شود.

او که در زمره باسابقه ترین نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد، طول سال های حضورش در ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان بارها و بارها مطالبی را علیه اصلاح طلبان و حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی و البته محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات هسته ای مطرح کرده که هر کدام در نوع خود و توسط نهادهای مختلف از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی گرفته تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نهاد ریاست جمهوری و .

تکذیب شده است.

این نماینده مجلس حالا و در جدیدترین اظهاراتش به روزگار حضورش در مجلس نهم اشاره کرده و انتقاداتی را نسبت به سبک و سیاق تعامل دولت یازدهم با دولت پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین ادعای کریمی قدوسی علیه دولت

تازه ترین ادعای کریمی قدوسی علیه دولت