مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 00:102020-10-27سياسي

هشدار محمود صادقی به اصلاح طلبان در خصوص تکرار یک اشتباه در انتخابات 1400


«ارائه چند نامزد متعدد در انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح طلبان یادآور تجربیات خوبی نیست و این احتمال وجود دارد که اگر چند نامزد ارائه شود، - نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: ارائه چند نامزد متعدد در انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح طلبان یادآور تجربیات خوبی نیست و این احتمال وجود دارد که اگر چند نامزد ارائه شود، نتیجه ای مانند آنچه در انتخابات سال 84 دیدیم، رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامه نیوز نوشت: محمود صادقی گفت: شنیده ام که برخی نیروها در محفل هایی گفته اند اگر مردم کمتر مشارکت کنند، ما پیروز می شویم.

این دیدگاه بسیار خطرناک است؛ زیرا نباید شرایط به گونه ای شود که رییس جمهور هم مانند نمایندگان مجلس یازدهم با آرای حداقلی پیروز شود.

صادقی درباره شرایط انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: با توجه به تعاملی که با شورای هماهنگی اصلاحات دارم، می توانم بگویم تا این لحظه نظر همه دوستان مبنی بر اجماع بر یک نامزد واحد است.

ارائه چند نامزد متعدد در انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح طلبان یادآور تجربیات خوبی نیست و این احتمال وجود دارد که اگر چند نامزد ارائه شود، نتیجه ای مانند آنچه در انتخابات سال 84 دیدیم، رخ دهد.

بنابراین ضرورت دارد همه اصلاح طلبان درنهایت بر یک نامزد به وحدت برسند که البته همین نظر هم از جمیع آرا برداشت می شود و اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محمود صادقی به اصلاح طلبان در خصوص تکرار یک اشتباه در انتخابات 1400

هشدار محمود صادقی به اصلاح طلبان در خصوص تکرار یک اشتباه در انتخابات 1400