مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 22:552020-10-27ورزشي

«مالیات برانکو»، بحران تازه پرسپولیس!


باشگاه پرسپولیس با وجود پرداخت بخش زیادی از مطالبات سرمربی سابق خود اما مالیات قرارداد او را پرداخت نکرده که این امر موجب ایجاد مشکل برای مربی کروات شده است.

- باشگاه پرسپولیس با وجود پرداخت بخش زیادی از مطالبات سرمربی سابق خود اما مالیات قرارداد او را پرداخت نکرده که این امر موجب ایجاد مشکل برای مربی کروات شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته های اخیر باشگاه پرسپولیس در چند نوبت پرداخت هایی به برانکو ایوانکوویچ داشت تا اینگونه پرونده شکایت مربی کروات را ببندد.

با وجود اینکه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا در اسفند 98 پرسپولیس را محکوم به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو به برانکو کرد، اما ماه ها این پول پرداخت نشد و در نهایت کمیته انضباطی فیفا پرسپولیس را از نقل وانتقالات محروم کرد.

حالا با فشار فیفا در اقساط مختلف 90 درصد مطالبات برانکو به حسابش واریز شده تا به این ترتیب هواداران پرسپولیس امیدوار باشند تا با بسته شدن این پرونده، پنجره نقل وانتقالات باشگاه باز شود.

پرداخت تمام مطالبات مربی کروات، پایان بحران برانکو در باشگاه پرسپولیس نیست.

بر اساس منابع خبری ایسنا، این باشگاه طی چهار سال همکاری اش با برانکو در بندی از قرارداد پذیرفته است که تمام مالیات این مربی و دستیارانش را بپردازد اما در دو سال آخر قرارداد تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مالیات برانکو»، بحران تازه پرسپولیس!

«مالیات برانکو»، بحران تازه پرسپولیس!