مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:352020-10-27سياسي

اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری


شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در باره سید کمال حیدری اعلام نظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری اعلام نظر کرد که در ذیل می آید: بسم الله الرحمن الرحیم وَ اتْلُ عَلَیْهِمْ نَبَأَ الَّذی آتَیْناهُ آیاتِنا فَانْسَلَخَ مِنْها فَأَتْبَعَهُ الشَّیْطانُ فَکانَ مِنَ الْغاوینَ (اعراف: 175) بخوان بر آنان خبر کسی را که نشانه هایمان را به او دادیم؛ اما او خود را از آن تهی ساخت، پس شیطان او را پیروی کرد، او از گمراهانِ فرومایه بود.

مدتی است فردی به نام سیدکمال حیدری که یکی از منتسبان حوزه های علمیه است؛ هر از گاهی در باره محکمات اسلام و تشیع سخنانی ناروا مطرح می کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از چند سال پیش وی را زیر نظر دارد و در برابر تحلیل ها و مطالب نادرست و ناتمام وی طریق تصبّر و تحلّم را در پیش گرفته است.

بررسی سوابق نام برده نشان می دهد وی انضباط و استقامت لازم را در تحصیل نداشته، فراگیری از استادان را به حد کفایت نرسانده است.

نقش آفرینی های وی در یکی از برنامه های سیمای کوثر نیز به لحاظ توانایی علمی خود وی نبوده بلکه به واسطه اطلاعات و استناداتی بوده که گروهی متخصص در اختیار وی قرار می داده اند و او تنها آن را اجرا می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری

اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری