مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:302020-10-27سياسي

دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی برگزار می شود


رییس مرکز توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی به صورت مجازی در هشتم آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین سیاحت اسفندیاری عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مرکز بین المللی توسعه صلح فرهنگ و عقلانیت سال 95 فعالیت خود را با انجام اقدامات پژوهشی و انتشار نشریات بین المللی آغاز کرد گفت: نشریه مطالعات تطبیقی حقوق بشر به عنوان نخستین نشریه به پنج زبان و نشریه صلح و عقلانیت نیز در 2 شماره به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و استانبولی منتشر می شود.

رییس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت با بیان اینکه تاکنون در این مرکز حدود 20 جلد کتاب به زبان های فارسی و آذری به چاپ رسیده و برخی کتاب ها نیز به زبان انگلیسی و آلمانی در حال ترجمه است گفت: بنیاد بین المللی نظریه پردازان برای نخستین بار در ایران با اخذ مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شده و چند زبانه است و به شناسایی اندیشمندانی از سراسر دنیا اقدام می کند.

وی با اشاره به تأسیس و عضوگیری انجمن سفیران صلح گفت: این انجمن در سراسر دنیا نمایندگانی خواهد داشت که به رصد مسائل حقوق بشری اقدام می کنند.

سیاحت اسفندیاری با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی هشتم آبان ماه به صورت مجازی در تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی برگزار می شود

دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی برگزار می شود