مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-27سياسي

تربیت نسلی آگاه و کارآفرین وظیفه اصلی آموزش و پرورش است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تربیت نسلی با بصیرت و آگاه در هر جامعه مهمترین سرمایه رشد جامعه بوده و آن جامعه را بیمه می کند که آموزش و پرورش به عنوان یک وظیفه مهم باید به آن توجه کند.

- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی سه شنبه ششم آبان در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تقویت نسلی علم گرا جامعه را بیمه می کند، نقش تربیتی معلمان و مسئولان در آموزش و پرورش به مراتب حساس تر و مهمتر از نقش آموزشی و تعلیم است.

وی در خصوص تعیین تکلیف مدرسه موقوفه روستای معصومیه افزود: این مدرسه در زمینی موقوفه قرار گرفته و آموزش و پرورش باید تا سال 91 اجاره زمین و پس از آن اجاره زمین و اجاره اعیانی را پرداخت می کرد که البته تا کنون یک ریال هم پرداخت نشده است.

استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: به استناد ماده 13 قانون آموزش و پرورش، پرداخت منابعی از سوی شهرداری ها به این نهاد در نظر گرفته شده که در این خصوص سهم آموزش و پرورش استان باید از منابع شهرداری ها پرداخت شود.

سیدعلی آقازاده ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، فعالیت مدارس استان غیرحضوری و از طریق فضای مجازی انجام می شود ولی در برخی روستاهای استان شبکه اینترنت ضعیف است و نمی توان اموزش مجازی را پیش گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسلی آگاه و کارآفرین وظیفه اصلی آموزش و پرورش است

تربیت نسلی آگاه و کارآفرین وظیفه اصلی آموزش و پرورش است