مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:402020-10-27سياسي

رسانه ها فسادهای اداری را افشا کنند/ بی عدالتی موجود نگران کننده است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه رسانه ها فسادهای اداری را افشا کنند تا با متخلفان برخورد شود، گفت: بی عدالتی موجود در جامعه نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران کانال های خبری استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه برخی از بسترهای اجتماعی موجود در فضای مجازی در راستای پیشبرد اهداف دشمنان استفاده ابزاری می کنند، گفت: قدرت رسانه و فضای مجازی برای حل مشکلات در کشور بسیار تأثیر گذار است.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان که تلاش می کند فارغ از نگاه سیاسی مشکلات موجود را رصد و جهت رفع آن اقدام کند، اظهار داشت: دشمنان انقلاب از هر ابزاری جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی توسط نسل های جدید برقرار و هدایت می شود، افزود: اگر نسل حاضر آرمان ها و ارزش های انقلاب را به همراه نداشته باشد دچار چالش جدی خواهیم شد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه در برخی از حوزه ها عملکردها در تراز با انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: بی عدالتی های موجود نگران کننده است.

وی به تحریم های تسهیلاتی از زمان انقلاب توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: همزمان با جنگ تحمیلی نیروهای داخلی ساختار دفاعی جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها فسادهای اداری را افشا کنند/ بی عدالتی موجود نگران کننده است

رسانه ها فسادهای اداری را افشا کنند/ بی عدالتی موجود نگران کننده است