مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-27سياسي

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در فارس برگزار می شود


فرمانده سپاه فجر فارس از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بسیجیان استان همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بسیجیان استان همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

سردار یدالله بوعلی در جلسه قرارگاه جهادی مقابله با کرونا ضمن تاکید بر اهمیت هم افزایی و پشتیبانی از حرکت های خودجوش مردمی و گروه های جهادی، گفت: بسیجیان، خیرین و گروه های جهادی فارس آماده برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه هستند و در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به لطف الهی یک بار دیگر با همدلی برای کمک به محرومین به صحنه خواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، وی با تاکید بر اهمیت دو مولفه آگاه سازی جامعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره شیوع کرونا، افزود: موثرترین راه کنترل و مقابله با ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی توسط آحاد جامعه است و گروه های جهادی بسیج می توانند در راستای ترغیب جامعه به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و آگاهسازی و آموزش مردم در رابطه با این مولفه های مهم نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در فارس برگزار می شود

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در فارس برگزار می شود