مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:302020-10-27سياسي

سرمایه گذاری 2500 میلیاردی در گیلان/ 60 هزار شغل ایجاد می شود


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیاردی در گیلان، گفت: طی دو سال 60 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

- رشت- رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیاردی در گیلان، گفت: طی دو سال 60 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمواره بر بحث فرهنگ جهادی تاکید دارند زیرا ابزاری است که در اختیار ما قرار دارد اما در دست دشمن نیست.

مخبر خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و مقاومت در فرهنگ لیبرال نیست بلکه در اسلام وجود دارد و در دوران دفاع مقدس به صورت بارز خود را نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان در برابر روحیه ایثار ایستادگی کرد، ادامه داد: امروز با جنگی مواجه هستیم که جغرافیای آن کل کشور بوده و انسان های تحت تأثیر آن، همه ملت ایران بوده و فرمانده جنگ اقتصادی نیز مسئولان هستند.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه اگر مسئولان در جنگ اقتصادی خوب عمل کرده و به مردم خدمت می کنند و اگر بد عمل کنیم به کل نظام ضربه وارد می شود، افزود: 60 درصد اقتصاد دنیا در چند سال آینده اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

ضرورت بهره گیری از توانمندی جوانان مخبر با بیان اینکه در اقتصاد دیجیتال وضعیت کشور و دنیا یکسان است، گفت: نیروی انسانی کشور، سرباز ما در جنگ اقتصادی است و باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2500 میلیاردی در گیلان/ 60 هزار شغل ایجاد می شود

سرمایه گذاری 2500 میلیاردی در گیلان/ 60 هزار شغل ایجاد می شود