مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-27سياسي

امام جمعه یزد؛ عدم اقدام مسئولان برای تولید خوراک دام سئوال برانگیز است


امام جمعه یزد با بیان این‎که در کشور امکان تولید خوراک دام وجود دارد، گفت: گران شدن فرآورده های دامی به بهانه واردات خوراک دام عدم اقدام مسئولان حوزه کشاورزی در این خصوص سئوال برانگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار با استاندار و معاونان وی با بیان این که همه انسان ها در زندگی خود هدفی را دنبال می کنند اما برخی اهداف مهم و مفید دارای امتیاز است، اظهار کرد: در دنیا برخی برای دنیا طلبی حرکت می کنند و نظر آنها فقط رسیدن به لذت های دنیایی است اما در مکتب اسلام، حرکت به سمت تعالی، کمال انسان و رسیدن به قرب خدای متعال است.

وی افزود: همه انسان ها سعادت و شقاوت دنیا و آخرت خود را در همین دنیا رقم می زنند و بر اساس آیات و روایات، انسان ها نتیجه اعمالی را که در این دنیا انجام داده اند را هم در دنیا و هم در آخرت می بینند و البته که نیات انسان ها از عمل آنها مهم تر است زیرا نیت و انگیزه است که انسان را به حرکت وا می دارد.

امام جمعه یزد گفت: باید در همه امور رضایت خدا را در نظر بگیریم هرچند که کار مورد رضای خدا، به ذائقه عده ای خوش نیاید و عده ای را ناراحت کند زیرا خداوند وعده داده که اگر خدمت به بندگان خدا و اسلام بر اساس رضایت او باشد، خودش بندگانش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد؛ عدم اقدام مسئولان برای تولید خوراک دام سئوال برانگیز است

امام جمعه یزد؛ عدم اقدام مسئولان برای تولید خوراک دام سئوال برانگیز است