مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27اقتصادي

استمرار ارز ترجیحی برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال جاری


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ارز ترجیحی برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سالجاری استمرار پیدا خواهد کرد گفت: تصمیم دولت بر استمرار این ارز است که ان شا الله شاهد کاهش قیمت ها در بخش کالاهای اساسی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شوری اسلامی امروز (سه شنبه 6 آبان) بعد از حضور وزیر صمت در این کمیسیون در گفت وگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: نشست مشترک امروز با وزیر صمت هم در بخش بازرگانی داخلی و تنظیم بازار بود و هم در مورد حوزه صنفی که خوشبختانه رییس اتاق اصناف کشور هم مباحث خود را در کمیسیون اقتصادی مطرح کردند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مقرر شد تا پایان سالجاری موضوع ارز ترجیحی برای تأمین کالاهای اساسی استمرار پیدا کند و طبیعتاً به دلیل مسئولیت وزارت صمت در بازار و نظارت بر قیمت ها با توجه به مسائلی که امکان حذف ارز 420 تومانی در کالاهای اساسی را مطرح کرده بودند در این نشست مطرح شد ولی تا امروز تصمیم دولت بر استمرار این ارز است.

پورابراهیمی گفت: با تعامل بین کمیسیون اقتصادی مجلس  و وزارت صمت و استمرار ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی و شاهد کاهش قیمت ها در بخش کالاهای اساسی خواهیم بود و امیدواریم این موضوعی که در این نشست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار ارز ترجیحی برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال جاری

استمرار ارز ترجیحی برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال جاری