مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27اقتصادي

رزم حسینی: علت عمده افزایش قیمت ها رشد نرخ ارز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی امروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلی در تامین مایحتاج اساسی مردم وجود ندارد و در نیمه دوم سال، افزایش واردات این کالا ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی امروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: از روز شنبه آینده (10 آبان ماه) و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، نظارت ها بر مراکز اصلی عرضه کالاها، انبار ها و بنکداران تشدید و با هرگونه تخلف و گران فروشی مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کالا های اساسی، واردات به میزان کافی انجام شده و با همکاری خوبی که بانک مرکزی با وزارت صنعت آغاز کرده، در نیمه دوم سال شاهد افزایش واردات کالا ها و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم خواهیم بود.

رزم حسینی تاکیدکرد: 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات جهش تولید به منظور افزایش سرمایه در گردش در اختیار شرکت های داخلی قرار خواهد گرفت که این مهم، افزایش تولید و کاهش قیمت ها را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: علت عمده افزایش قیمت ها رشد نرخ ارز است

رزم حسینی: علت عمده افزایش قیمت ها رشد نرخ ارز است