مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-27بين الملل

سفیر پاکستان: اختلافات کشمیر طبق منشور سازمان ملل و قطعنامه های شورای امنیت حل شود


سفارت پاکستان در تهران امروز به مناسبت روز  سیاه کشمیر  وبیناری برگزار کرد تا بدین وسیله حمایت دولت و ملت خود را از مردم کشمیر ابراز کند.

- سفارت پاکستان در تهران امروز به مناسبت روز "سیاه کشمیر" وبیناری برگزار کرد تا بدین وسیله حمایت دولت و ملت خود را از مردم کشمیر ابراز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران در سخنانی تأکید کرد: کشمیری ها از 27 اکتبر 1947 مورد آزار بی رحمانه نیروهای هند قرار گرفته اند.

از آن روز به بعد، نیروهای امنیتی هند هزاران کشمیری بی گناه را پی در پی از طریق تروریسم حمایتی دولت معلول، اعدام و به قتل رساندند و یا به آنان تجاوز و برخی را نابینا کرده اند.

وی همچنین ضمن تشکر و سپاسگزاری از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد که همیشه به مبارزات تعیین سرنوشت منطقه جامو و کشمیر اشغالی هند اهمیت زیادی داده شده است.

سفیر پاکستان در تهران همچنین از کلیه رسانه های ایرانی در پیشبرد اهداف کشمیر و برجسته سازی نقض سیستماتیک حقوق بشر توسط نیروهای هند تشکر کرد.

وی بار دیگر درخواست پاکستان مبنی بر توقف اعمال زور علیه مردم بی گناه کشمیر را از رهبران جهان، جامعه بین الملل از جمله سازمان ملل متحد و کلیه سازمان های حقوق بشری خواستار شده و افزود: اختلافات کشمیر بایستی طبق منشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پاکستان: اختلافات کشمیر طبق منشور سازمان ملل و قطعنامه های شورای امنیت حل شود

سفیر پاکستان: اختلافات کشمیر طبق منشور سازمان ملل و قطعنامه های شورای امنیت حل شود