مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-27سياسي

علمای اهل تسنن خراسان شمالی: توهین به اسلام نشانه ترس از اسلام گرایی است


علمای اهل تسنن خراسان شمالی با اشاره به اظهارات وقیحانه رییس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفتند: از همه مسلمانان جهان خواستاریم ضمن تحریم نمودن کالاهای فرانسوی به کمپین جهانی عشاق محمد (ص) بپیوندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد٬ به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن خراسان شمالی٬ علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن صدور بیانیه ای، با محکومیت اقدام شنیع امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) آن را در جهت اسلام ستیزی و خدشه واردکردن به مقدسات دینی یک و نیم میلیارد مسلمان دانستند.

در این بیانیه آمده است: ما روحانیون اهل سنت خراسان شمالی سخنان سخیف رییس جمهور ظالم فرانسه را در توهین به پیامبر اسلام (ص) که آزادی بیان عنوان کرده، به شدت محکوم می کنیم و اعلام می داریم که این گونه اقدامات ضداسلامی و افراطی گری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ی جنایتکار صورت می پذیرد و با توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش های دینی آنان٬ هراس و خشم خود را از اسلام و مسلمین ابراز می کنند.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: توهین به ارزش های دینی قشر عظیمی از مردم جهان نه تنها عملی بر ضد اخلاق می باشد؛ بلکه این عمل ضدانسانی ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل تسنن خراسان شمالی: توهین به اسلام نشانه ترس از اسلام گرایی است

علمای اهل تسنن خراسان شمالی: توهین به اسلام نشانه ترس از اسلام گرایی است