مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-27اقتصادي

افزایش 35 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام


از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

- هدایت فیلی مدیرکل پست ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 35 درصدی داشته است.

وی افزود:  با توجه به افزایش حجم تعداد مرسولات صادره به ویژه خریدهای اینترنتی مردم در دوران شیوع ویروس و جلب رضایت مردم از ویژگی های مثبت این فروشگاه های اینترنتی است.

وی ادامه داد: این اداره کل با ایجاد و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و تبلیغات گسترده از طریق سامانه های پستی جهت کلیه تولیدات از جمله مشاغل خانگی، کارگاه های بزرگ و کوچک تولیدی و انواع محصولات بومی و محلی با اختصاص سامانه الکترونیکی فروش محصولات اینترنتی به آدرس www.

ebazar.

post.

ir جهت همکاری و مشارکت بخش خصوصی اقدامات قابل توجهی را به منظور تسهیل بیشتر در روند ارائه خدمات به مردم انجام داده است.

مدیرکل پست ایلام تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص پست استان وجود دفاتر و باجه های پستی به تعداد 175 نقطه دسترسی آسان با داشتن فضای مناسب اداری و تجهیزات الکترونیکی است که به منظور واگذاری انواع خدمات دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام

افزایش 35 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام