مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-27اقتصادي

رقابت در اخذ شهریه های نجومی بارزترین خروجی موسسات کنکور


یکی از مهمترین دغدغه های امروز مردم جامعه ما در ایران، مشکلات اقتصادی و فشارهای مالی است که بسیاری از این فشارها از طریق هزینه های آموزشی بر خانواده ها وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بررسی سبد هزینه های خانوارها و توجه به اولویت هایشان بیانگر این امر است که بخش زیادی از هزینه هایی که خانواده ها متحمل می شوند، هزینه های غیر ضروری و برگرفته از توقعات بالا و باورهای غلط و چشم و هم چشمی و فرزند سالاری نابجا و یا رفاه زدگی است.

کلاس های کنکور یکی از مهمترین دغدغه هایی است که حتی خانواده های متوسط و رو به پایین جامعه از لحاظ اقتصادی نیز درگیر آن هستند.

در سطح شهر شیراز، موسسات مختلفی فعالیت دارند که اکثر دانش آموزان از مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شیراز، در این کلاس ها حضور پیدا می کنند و هزینه های بسیاری را در این مسیر پرداخت می نمایند؛ هزینه های سرسام آوری که گاه تعبیری غیر از نجومی برای آن نداریم.

با بررسی اجمالی هزینه های دریافتی موسسات کنکور در شیراز که بسیاری از آنها در شهرستانها نیز نمایندگی دارند، به مبلغی بین 20 تا 180 میلیون برای دروس اختصاصی رسیدیم که معمولاً چهار درس را شامل می شود و اگر دانش آموزی کلاسهای دروس عمومی را نیز انتخاب کند هزینه این کلاس ها نیز بر اساس شرایط آموزشگاه  و موسسه متغیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در اخذ شهریه های نجومی بارزترین خروجی موسسات کنکور

رقابت در اخذ شهریه های نجومی بارزترین خروجی موسسات کنکور