مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-27سياسي

امضای قراداد اوقاف با دانشگاه صنعتی شریف برای ساخت موتورهای برقی


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برای حفظ انرژی های فسیلی با دانشگاه صنعتی شریف قرارداد ساخت موتورهای برقی امضا کردیم که موجب کاهش آلودگی زیست محیطی و صرفه جویی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر امروز در همایش بنیاد فرهنگی البرز که به صورت ویدئوکنفرانس در اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ما افتخار می کنیم که در محضر دانشمندان آینده کشور هستیم، اظهار کرد: دانشمندان می توانند اوضاع جهان را تعییر دهند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه فردی که به وجود فکر می کند فیلسوف می گویند و امروز به الهیونی که دارای فلسفه الهی هستند، فیلسوف الهی می گویند، ادامه داد: علم سرچشمه زهد، ایمان، تقوا، قدرت، پیشرفت های مادی، صبر و ترس از خدا است.

وی با اشاره به وقف های علمی اوقاف، تاکید کرد: وقف علمی تجهیزات پزشکی در فارس که کارشان تولید ایمپلنت های استخوانی است و در آینده اصلی ترین فاز کارخانه ساخته می شود.

خاموشی به کارهای مشارکتی اوقاف در جهت پیشرفت کشور در زمینه علمی اشاره کرد و افزود: برای حفظ انرژی های فسیلی با دانشگاه صنعتی شریف قرارداد ساخت موتورهای برقی امضا کردیم که موجب کاهش آلودگی زیست محیطی و صرفه جویی می شود، همچنین در زمینه تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قراداد اوقاف با دانشگاه صنعتی شریف برای ساخت موتورهای برقی

امضای قراداد اوقاف با دانشگاه صنعتی شریف برای ساخت موتورهای برقی