مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-27اقتصادي

تنها مرجع اعلام شرایط فروش دیگنیتی وب سایت رسمی بهمن موتور است


شرکت بهمن موتور علیرغم وجود تحریم های ظالمانه صنایع خودروسازی و محدودیت های موجود، از عرضه محصول جدید خود به نام دیگنیتی در آینده ای نزدیک خبر داد.

این شرکت تاکنون خبری از جزییات و مشخصات محصول و همچنین شرایط فروش منتشر نکرده است و در همین راستا دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال شرکت بهمن موتور است.

حمیدرضا علیزاده مدیر برنامه ریزی و مهندسی فروش بهمن موتور گفت: تجهیز خطوط تولید خودروی دیگنیتی در حال نهایی سازی است و به زودی محصول تولیدی به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی و مهندسی فروش بهمن موتور با تاکید بر پیگرد قانونی از هرگونه انتشار اطلاعات غیر موثق اعلام کرد: هر گونه اطلاع رسانی در خصوص شرایط فروش دیگنیتی از طریق وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی www.

bahman.

ir معتبر می باشد.

علیزاده اظهار کرد: تاکنون هیچ طرح فروشی برای خودروی دیگنیتی اعلام نشده و پیش از اعلام شرایط فروش از جانب شرکت، دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال این شرکت است که در صورت بروز، تعهدی متوجه شرکت نبوده و شرکت بهمن موتور هیچ مسئولیتی در قبال آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مرجع اعلام شرایط فروش دیگنیتی وب سایت رسمی بهمن موتور است

تنها مرجع اعلام شرایط فروش دیگنیتی وب سایت رسمی بهمن موتور است