مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27سياسي

رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون حدود 40 هزار متر مربع از اراضی ملی در استان، رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی ابراهیمی کارنامی طی گفت وگویی با بیان اینکه از ابتدای سال 99 تاکنون حدود 40هزار متر مربع از اراضی ملی در استان، رفع تصرف شد، اظهار کرد: در راستای تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با زمین خواری، این اداره کل با عزمی جدی و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی، منابع طبیعی و نیروی انتظامی در استان، نسبت به برخورد با متخلفان و متصرفان به عرصه های طبیعی و ملی اقدام کرد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری این اداره کل، از ابتدای سال 99 تاکنون، حدود 40هزار متر مربع از اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش میانکاله و منطقه البرز مرکزی شمالی رفع تصرف شد.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: 21 هزار مترمربع از اراضی داخل پناهگاه حیات وحش میانکاله رفع تصرف و 6 واحد دامداری غیرمجاز نیز در مرتع پلنگان پناهگاه حیات وحش میانکاله تخریب شد.

ابراهیمی کارنامی حفاظت از اراضی ملی و عرصه های طبیعی را نیازمند عزمی جدی و همگانی دانست و افزود: 18هزار و 300 متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی نیز با صدور رای قضایی به طور کامل خلع ید و رفع تصرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در مازندران

رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در مازندران