مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-27اقتصادي

آزادی 30 زندانی با کمک یک خیر


دادستان کاشان از آزادی 30 زندانی توسط یک خیر خبر داد و گفت: آزادی زندانیان سنت بسیار حسنه ای است که بحمدالله در بین مردم دارالمؤمنین کاشان جایگاه ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روح الله دهقانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزادی زندانیان سنت حسنه ای است که در بین مردم دارالمؤمنین کاشان جایگاه ویژه ای دارد، اظهار کرد: از خیری که با پرداخت 200 میلیون تومان موجبات آزادی 30 نفر از زندانیان جرائم مالی و غیر عمد را فراهم کرد تشکر می کنم که باعث شد این افراد به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه، با تلاش ریاست و واحد مددکاری زندان کاشان، شاکیان این زندانیان به زندان دعوت شدند، افزود: 805 میلیون و چهارصد هزار تومان مبلغ کل بدهی این 30 زندانی بود که بخشی از مطالبات خود را گذشت و بخشی از مبالغ توسط خانواده زندانی و پرداخت شد.

وی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان کاشان که متشکل از جمعی از خیرین ارجمند است آمادگی دارد تا مراجعات مردمی در خصوص آزاد کردن زندانیان را پاسخگو باشد تا انشا الله خانواده زندانی به دلیل عدم حضور سرپرست خانواده با آسیب ها و مشکلات مختلف روبرو نشود.

انتهای پیام/63108/ک10/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 30 زندانی با کمک یک خیر

آزادی 30 زندانی با کمک یک خیر